ПІДПРИЄМНИЦЬКІ ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ РИНКОВИХ СУБ'ЄКТІВ

Автор(и)

  • Наталія КАРПЕНКО доктор економічних наук, професор завідувач кафедри маркетингу, Полтавський університет економіки і торгівлі, Україна https://orcid.org/0000-0001-9743-3328
  • Марина ІВАННІКОВА кандидат економічних наук, доцент доцент кафедри маркетингу, Полтавський університет економіки і торгівлі, Україна https://orcid.org/0000-0002-5362-0057

Ключові слова:

підприємництво, мале та середнє підприємництво, франчайзинг, субконтракт, лізинг, аутсорсинг, венчурний бізнес

Анотація

У статті аналізуються основні параметри функціонування організаційно-економічних механізмів взаємодії між малими та великими підприємствами, види їх фінансування та організації ведення підприємницької діяльності.

Наведені концептуальні відмінності між існуючими формами підприємницької діяльності дозволяють окреслити ряд переваг та недоліків від застосування запропонованих моделей управлінського спрямування. Сучасні форми та методи ведення бізнесу в Україні базуються на використанні кращих американських та європейських практик, що дозволить реалізувати наявний потенціал внутрішнього ринку та розвинути його за підтримки закордонних партнерів.

Дослідження результатів використання кращих світових практик ведення малого бізнесу українськими підприємствами свідчить про ефективність їх реалізації у вітчизняному підприємницькому просторі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-20